Probabil ai 1001 motive pentru care ai externaliza departamentul de payroll, însă noi îți dăm 11 care să te convingă să o faci.
- Rapoarte corecte și la timp – Excelul nu mai e de mult prietenul tău și “baza ta veche de date” se tot blochează. Ai nevoie de cel puțin 10 minute ca să deschizi un document și întotdeauna adaugi cel puțin 2-3 zile la deadline-uri ca să fii sigur că ai timp să îți pregătești toate rapoartele. Poți să uiți de situațiile când sistemul nu salvează, nu funcționează sau de erorile apărute din senin, externalizând serviciul de payroll. Singura ta grija va fi de acum să primești toate rapoartele solicitate, în formatul pe care l-ai cerut, la data la care îți trebuie, fără să fie nevoie să trimiți nici măcar un email. Doar pentru că lucrurile așa trebuie să se întâmple.
- Taxe plătite corect – Calculul incorect al salariilor și, implicit, plata eronată a taxelor pot avea ca rezultat multe bătăi de cap și penalități sau amezi consistente. Externalizarea payroll-ului te scapă de toate aceste riscuri.
- O echipă întreagă la dispoziția ta – un account manager, un coordonator de proiect, un admin, un finanțist, un jurist, tot ce ai nevoie. Cât te-ar costa să angajezi câte un specialist pentru fiecare post când, de fapt, parcă ți-ar trebui doar 0.75 din fiecare sau chiar mai puțin? Externalizarea presupune un cost fix pentru fiecare angajat într-un buget de la 30 până la 50% mai mic decât dacă ai avea propriul tău departament.
- Și totuși… Ce înseamnă pentru tine o echipă eficientă de payroll? Specialiști, juniori, manageri, niveluri de pregătire și de salarizare diferite care trebuie să acopere toate competențele necesare dintr-o organizație. Ți-ar fi foarte greu să îi poți angaja pe toți și atunci, cu riscul demotivării, seniorul tău mai face și munca de junior. Pentru cât timp însă? Într-o companie specializată poți fi sigur că vei găsi o echipă completă de specialiști, la dispoziția ta oricând ai nevoie.
- În plus, fluctuația de personal din departamentul de HR nu va mai fi problema ta și nu va mai trebui să te îngrijoreze faptul că investești în instruirea agajaților, iar aceștia părăsesc organizația.
- Nu trebuie să te gândești cine pe cine înlocuiește în perioadele de concediu, în cazul unui concediu medical sau ce faci atunci când îți pleacă un om din departament. Aceste riscuri sunt externalizate odată cu payroll-ul, iar salariile și taxele vor fi plătite corect, la timp.
- Te gândești în permanență la resurse?! Un departament extins de resurse umane consumă la rândul lui resurse. Dacă le aduni: salarii, taxe, calculatoare, curentul electric, biroul … s-ar putea ca toate acestea să te coste mai mult decât externalizarea.
- Numeroasele schimbări de legislative nu sunt ușor de urmărit și de implementat, de aceea apar de multe ori erori de calcul care, într-un efect de domino generează întârzieri, penalități și amenzi. Nu mai este nevoie să îți bugetezi aceste riscuri pentru că ele vor fi externalizate odată cu externalizarea payroll-ului.
- Confidențialitatea! O preocupare constantă! Știm cât de important este să păstrezi confidențiale salariile și ne asigurăm că acestea așa rămân– echipa nu are acces la salariile celorlalți membri. Ne ajuta într-adevăr și softul performant.
- Și pentru că tot am ajuns la discuția despre soft-ul de payroll… Nici nu îți trebuie! Folosește bugetul pentru alte investiții! Platforma self-service și sistemul automatizat back-office dau posibilitatea fiecărui angajat să își descarce singur fluturașul de salariu sau diverse adeverințe și permit automatizarea oricăror rapoarte și statistici necesare managementului sau autorităților.
- Ultimul însă nu cel din urma! Poți fi sigur că ceri cu mai multă ușurință și poți să implementezi schimbări la fel de ușor. Aceasta pentru că ești într-un contract comercial în care părțile sunt direct interesate ca proiectele să se deruleze eficient.
Dacă ai nevoie de mai multe detalii sau vrei să îți facem deja cunoștință cu consultantul tău de payroll, suntem la un click/ apel distanță. Contactează branch-ul Lugera din regiunea ta.