Egmond 30 August, 2015

Draga Gerard,

Cunosc fenomenul pe care il descrii. Adesea, cea mai multa energie se consuma pe un singur department, pe un singur produs sau pe o singura persoana unde participantii fac orice altceva decat sa se concentreze pe a aduce valoare adaugata. Recunosti valoarea adaugata din activitatea unei companii, dar intr-un fel sau altul este nevoie de mai multa energie aici pentru a face lucrurile sa mearga decat in orice alte zone de business laolalta. Si intr-adevar purtati de emotia tuturor celor implicati in derularea acelei activitati, solutia de a opri activitatea nu este intotdeauna vizibila. Un om din afara probabil ca ar lua decizia de a renunta imediat. Este cu siguranta mai dificil pentru cineva din interior sa isi dea seama de aceasta, insa. Asadar, este cu atat mai laudabil ca ai reusit sa ii pui capat si sa iti eliberezi mintea pentru a te putea concentra asupra unor noi idei.

Cred ca este o capcana in care multi antreprenori si oameni cad; continua sa ramana ancorati intr-o situatie desi este necesara schimbarea. Vad aceste situatii in intern si le recunosc in mine. Recunosc cand vad schimbarile din piata si ma realiniez la viitorul pe care il intuiesc. In primele etape, obtii acordul colegilor atunci cand iti stabilesti viziunea. Adesea esti de acord pentru ca sunt din aceeasi lume si vad la randul lor schimbarea prinzand contur. Dar in momentul in care schimbarile sunt chiar necesare vezi efectiv cum oamenii se straduiesc sa reziste schimbarii. Teama de necunoscut este mai mare decat siguranta cu care te mentii intr-o piata in deriva. Iar compania are nevoie ca acesti oameni sa duca mai departe schimbarea. Aceasta poate genera tensiuni si este probabil cea mai dificila misiune a unui antreprenor. Pentru ca trebuie sa ii convingi pe oameni sa mearga alaturi de tine in timp ce altii se vor opune schimbarii.

Si apoi revii la inceputul povestii. Persoana care persista intr-o situatie fara sa adauge valoare se va asigura ca iti petreci mai multa energie pe acestea in loc sa iti consumi aceasta energie alaturi de colegii tai sau pe proiectele care functioneaza corect. La randul tau esti daramat de negativismul acestei situatii. Adesea acest lucru se intampla pentru ca persoana in cauza sau business-ul in cauza au functionat bine in trecut. Istoricul unei persoane care a lucrat bine in trecut te face sa ai in continuare acel sentiment pozitiv in ceea ce o priveste, chiar si in situatiile in care aceasta nu mai furnizeaza aceleasi rezultate. Uneori cea mai buna solutie este sa elimini persoana sau situatia cat mai rapid posibil.

Sincere salutari!

Erik

Iti doresti sa citesti mai multe materiale semnate de Gerard Koolen si Erik Bakker ?! Te invit sa urmaresti postarile de pe http://www.replywithhistory.com/

Citeste articolul precedent aici.

Traducere Monica Dona

profit gerard koolenprofit gerard koolen
WhatsApp Logo